Een belangrijke service die we u aanraden is gebruik maken van het onderhoud en ondersteuning van uw project na voltooiing.

Deze service kan worden gebruikt voor het ontvangen van snelle, effectieve antwoorden op alle vragen met betrekking tot de lopende website en hogere prioriteit bij het oplossen van bugs. Door gebruik te maken van deze dienst, zorgen wij er ook voor dat de lopende server 1 keer per week gecontroleerd wordt op fouten, om u een live-ratio van 99,7% te kunnen garanderen, en het bewaren we wekelijkse back-ups van uw bestanden voor ten minste 12 weken vanaf de datum van hun creatie.

Wat als ik geen ondersteuningsplan heb?

Of u nu een actief steunplan heeft, of niet- u krijgt hulp van ons bij het oplossen van uw problemen, maar als er al aanvragen zijn voor ondersteuning van clienten die een ondersteuningsplan hebben, zullen deze worden geprioriteerd, dus in dat geval kan de wachttijd voor oplopen. Ook ontvangt u niet de automatische server check en back-uping, en ook geen garanties van een werkende website 99,7% van de tijd.

Als een standaardservice, biedt Weget Enterprise een basisprocedure testen aan het einde van het project (maximaal 5-10% van de totale projecttijd) aan, maar dit is niet genoeg om alle mogelijke fouten die mogelijk kunnen optreden op lange termijn te vinden.

Wiltu uw website controleren, voor of nadat het online gaat?

Controleer onze ondersteuningsplannen

60 /month
  • Priority support
  • 1 CMS-update per maand
  • 2 plugin update per maand
  • Uptime garantie of 99,7%
  • Wekelijkse automatische back-ups
  • 12 maanden rollback